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Urban Terror 4.3.4

Urban Terror est en FPS multijoueurs tactique développé avec le moteur de Quake 3 utilisant des armes contemporaines qui se joue en ligne. Les joueurs sont répartis entre deux équipes, les rouges et les bleus. L'objectif dépend alors du mode de jeu proposé par le serveur (Free For All, Team Deathmatch, Team Survivor, Follow The Leader, Capture & Hold, Capture The Flag et Bomb/Defuse). Il existe aussi même de nombreuses maps réservées exclusivement aux sauts.

Les options sont nombreuses, comme la possibilité de paramétrer en détail les périphériques et touches de contrôles utilisées pour les mouvements de caméra, déplacement, tirs et utilisation de la messagerie texte. De plus, vous pourrez définir l'apparence de votre avatar en sélectionnant un des huit personnages disponibles et en choisissant la couleur de ses brassards et de son signal sur les cartes.

Les paramètres de jeu, vous autorisent à régler minutieusement les options du viseur, des cartes, du sang, des balles, des armes, de la messagerie ou encore du dispositif anti-triche.

Vous accès a de nombreuses armes, allant du fusil d'assaut au fusil de précision, en passant par les mitrailleuses lourdes ou légères, les armes de poing voire armes secondaires, ou encore les grenades, à fragmentation ou fumigènes. Le joueur a également la faculté de transporter divers éléments, appelés items qui lui permettent soit d'être plus résistant au combat (gilet en kevlar, casque), plus précis ou plus discret dans son tir (visée laser, silencieux) ou encore de soigner ses coéquipiers (médikit), et ce au moyen d'un inventaire de plusieurs slots.

Bon shoot !!!!



Nouveautés & Corrections
Version 4.2.023 du 01/03/2015
- Fixed strat time causing early match termination.
- Fixed flag return message colour.
- Fixed negative team scores
- Added s_alttabmute CVAR to control sound when game is in background. Values are: '1' for Mute (default) or '0' to keep sounds playing when game is in background. (Windows only).

Version 4.2.022 du 23/12/2014
- New cvars to modify the text size: cg_msgSize and cg_chatSize.
- Servers now issue a DNS lookup for the master server on map change.
- Game clients now check for other master servers when the main one is down.
- Randomized team join when all factors are equal (when the scores and numbers of players were equal, you would always be placed on the red team).
- New commands accessible through ref access: swap, pause, reload, restart, nextmap, cyclemap, map, exec, veto.
- Added a g_refNoExec cvar to control referee access to the exec command.
- Added primary, secondary, sidearm, grenade, and bomb arguments to ut_weapdrop.
- Added a bot indicator and filter in the server browser menu.
- Added "(next: map)" to the cyclemap vote string when g_nextmap is set.
- Updated g_stratTime to not cut into play time.
- Added cg_leftHand - Improved the team scores visual in HUD.
- Disabled non-numeric characters being used for colour codes (this means '^a' is not a colour anymore, but you can now use the caret in chat).
- Enabled the percent (%) character for use in chat.
- Enabled the semicolon (;) character for use in chat.
- Added IRC-style /me command (works in chat as well).
- Added flag drop bind to the menus.
- Added filter bar in the server browser menu.
- Reorganized the "General Settings" panel and added a "Meter Settings" panel.
- Added detection for vote keys.
- Enhanced dropped bomb visibility on the minimap.
- Fixed defusing player status shown as dead.
- Improved flood protect limitations: its value is the number of commands you can perform per second.
- Fixed a swap command issue.
- Fixed g_maxGameClients not working properly.
- Fixed g_ctfUnsubWait which never had worked properly.
- Fixed missing textures on some SPAS hits.
- Fixed gear menu showing outdated gear when using gear binds.
- Fixed team scores not appearing until the scoreboard is opened.
- Fixed the CI message displayed on map end for subs.
- Fixed the multiple bomb carriers in blue team issue.
- Fixed missing cvar g_nextCycleMap.
- Fixed the wrong time being displayed on scoreboard.
- Fixed server command overflows during timeouts (also fixes huge demo sizes during timeouts).
- Fixed stupid radio menu behaviour - now only the 0-9 binds will be suppressed.
- Suppressed hit logging if target is frozen or god.
- Fixed reversed score order when Blue team wins.
- Fixed missing Freeze Tag label for g_gametype votes.
- Fixed $crosshair not working properly in some cases (and also allowed chat variables to be used when dead).
- Fixed most custom maps not appearing in the vote menu.
- Fixed an exploit when spectating the referee.


Mis à jour le : 11.11.21

Capture d'ecran du logiciel Urban Terror 4.3.4


Informations & Téléchargements
 Système :
XP/Vista/7/8/8.1/10/11
 Version :
4.3.4
 Licence :
Freeware
 Limitation :
Aucune
 Taille du Fichier :
1,4 GB
 Langue :
Anglais
 Téléchargé(s) :
728 fois
 Editeur :
 Prix :
Gratuit
 Note : 
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